2007. dec. 5.

nem tehetsz mást



fény és árnyék
márvány porszemek
mászkálnak beléd
bolyongó szivarfüstben
úszkálsz
elszürkült fehérség
fájdalom magadévá tesz
és lépsz,lépsz
az ital bódításában
a hang
ritmusokba jutva
belehullámzódik
s aztán táncba
fonod magad
szédülsz
zenékbe vonyítsz
savanyú ízeként
boldogságod
esőben zuhan rád
lebegő hangulat
szeretők káoszában
elbolyongsz
~nem tehetsz mást~
kezedben markolva
piciny tiszta érzésed
szüzességed elnyomják
részeg szférák füstjeit
belélegzed
~nem tehetsz mást~
hűlyeséged felsorakozása
szétszort láncszemei
villognak
és beleolvadsz
~nem tehetsz mást~
arcok egyformasága
legyőzni nem tudod
és felébredsz
a kínzó örömökből
~nem tehetsz mást
túlzott feszültséggé változik ürességed
mély és mégis felszínes
belegöndörödsz
hajszálaid vonalaiba
oda ragadsz
~nem tehetsz mást~
embertársaid látszandó
örömeibe mélyülsz
és megpihensz
~nem tehetsz mást~
szavaid szétszórt
lapjait gyűjtöd össze
elfásult írássá vállik
a nagy
őszinteség
és hazugság követi
a lépést amelybe
vágsz
hazudsz még
magadnak is
~nem tehetsz mást~
fájó melegbe vagy
hüvösségre vágysz
levetközöl
meztelenséged
ártatlanul megmutatod
természetességed
eredeti énedet
s beleéled magad
~nem tehetsz mást~
végtelenségedbe
kísér összeráncolt
tekinteted
s mindig keresed
óriásodó kérdésedre
erőtetett válaszod
kilépni nem lehet
és mégis elméssz
~nem tehetsz mást~
feleletekben elüresedik
a mindentmondó
lényeg simogató vígaszok
figyelmeztetőként
hatnak rád
nincs más környezet
~nem tehetsz mást~
újra meg újra
alkossál
futó gondolataid pergése
nem áll meg
fáradságodban
belepihensz
belepihensz
elalszol
~nem tehetsz mást~

(ilyet is éreztem,régebbi vers)

5 megjegyzés:

sun-worshipper írta...

Békés boldog karácsonyt Nektek és minden jót az új évre...sokszeretettel

Névtelen írta...

meghajlok
fájok
de örülök
hogy ilyet is olvashatok
...
és gratulálok,
mert ugyan én is átéreztem már egyszer-százszor de nem sikerült ilyen
kifejezően
szépen
valón
leírnom azt...

faj-dalom írta...

köszönöm kedves névtelen
...valóban így éltem meg
akkor azonnal le is írtam
ahogy jött...
és szépen fejezted ki eggyüttérzésed
köszönöm:)
(10 éve írtam)
Ja és az este a gyerekeknek olvastam a mesét és egy rész így végződött:"Tudod a legszebb mesék a fájdalomból születnek."
Igen az élet is fájdalomból születik...születés...szép!

sun-worshipper írta...

imádom ezt a képet...harapni lehet a hangulatát

Yaffa írta...

jó ez a vers. jól írsz. - nem tehetsz mást. :)

csak akartam, h. tudd, ittjártam, és már régebben is, és régebben is olvastalak, és nagyon örültem, hogy oda hozzám is átnéztél. :)

csók

tmy :)